عـکس

عـکس

 

 

دیشب با یه خانومه داشتم تو یاهو مسنجر حرف میزدم،

بهش گفتم اسمت چیه؟!

دختره:شمع،گل،پروانه،اسم من هست ترانه!

منم گفتم:میخ،گاو،طویله،اسم منم خلیله

:))

=))

 

 

یه سوال دارم!!

نظرتون راجع به من چیه؟

.

.

 

A.خوبم :)

B.خیلی ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻢ

C.حرف ندارم

D.بهترین پسر دنیا

Eﻫﻤﻪ ﻣﻮﺍﺭﺩ

نظرتون رو بگید نترسین ناراحت نمیشم

:))

 

 

امروز میخوام
ﺭﻭﺯ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ
رو
ﺑﻪ همه ی  افرادی ﮐﻪ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ نظر گذاشتن واسه پست های منو ﻧﺪﺍﺭﻥ
تبریک بگم



جهت دریافت اطلاعات و اخبار مهم در ایمیل خود عضو شوید!!!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نوشته شده در سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:,ساعت 12:34 توسط parenaz|


آخرين مطالب
Design By : ghalebeweblog.ir